Oefenen musical

Vandaag zijn we weer naar de Jutter geweest om op het podium te oefenen. Maar ook om te oefenen om stil te zijn als we in de coulisse staan. Daarnaast zijn de liedjes geoefend en de solo’s. 
 

Volgende week maandag hebben we nog 1x oefenen in de Jutter voordat we de woensdag de generale repetitie hebben op het podium.

 

Het komt steeds dichterbij… Spannend!! 

IMG_5550 IMG_5550
IMG_5551 IMG_5551
IMG_5553 IMG_5553
IMG_5554 IMG_5554
IMG_5555 IMG_5555